Weleda obhájila titul ‚maminkami nejdoporučovanější dětská kosmetika v České republice a na Slovensku‘

15. března 2021, Praha. Každá maminka chce pro své dítě to nejlepší, a proto bedlivě sleduje nejen jeho vývoj, ale také stravu a v neposlední řadě složení produktů, kterými pečuje o jeho pokožku. A právě v péči o citlivou dětskou kůži vyniká přírodní značka Weleda, která se může pochlubit titulem ‚maminkami nejdoporučovanější dětská kosmetika‘ a to v České republice a nově také na Slovensku.

Pokožka novorozence je pětkrát tenčí než kůže dospělého člověka, což ji činí velmi citlivou vůči všem vnějším vlivům. Péče o jemnou dětskou pokožku přitom není žádná věda – stačí vybírat produkty s minimem ingrediencí a ideálně čistě přírodního původu. A v tomto ohledu vyniká jedna rostlina nad všemi ostatními. Měsíček lékařský, který Weleda ve spolupráci s porodními asistentkami zakomponovala do své žluté dětské řady Weleda Baby už před 60 lety.

Měsíček lékařský hojí i ochraňuje

Aktivní látky obsažené v měsíčku zklidňují podráždění, hojí záněty a zanícení a podporují tvorbu tkání. Zároveň chrání kůži před vnějšími vlivy a jsou tak vhodnou péčí zejména o dětskou pokožku. Weleda pěstuje měsíček lékařský ve vlastních biodynamických zahradách v Německu, přičemž jeho květy sbírá ručně, aby byla zajištěna jejich plná síla. Výsledné produkty v BIO kvalitě neobsahují konzervační látky, mikroplasty, geneticky modifikované látky, parfemaci ani ingredience na bázi minerálních olejů.

Díky kvalitě a šetrnému složení si produkty získaly důvěru maminek již několika generací. Svědčí o tom i nedávno provedený výzkum Net Promoter Score společnosti Nielsen Admosphere, ve kterém Weleda znovu získala titul „maminkami nejdoporučovanější dětská kosmetika v České republice a na Slovensku“.

Weleda je opět nejdoporučovanější dětskou kosmetikou

Jedním z nejspolehlivějších ukazatelů, jak si značka stojí u svých zákazníků, je marketingový výzkum Net Promoter Score (NPS), neboli ochota zákazníka doporučit daný produkt jinému potencionálnímu nakupujícímu. Weleda jej opět po dvou letech provedla se společností Nielsen Admosphere metodou CAWI (Český a Slovenský národní panel) a výsledky jsou skvělé!

  • Na konci roku 2018 byla hodnota NPS 24 bodů

  • Na konci roku 2020 byla hodnota NPS 38 bodů

V rámci NPS hodnotí daný počet respondentů svůj postoj k značce, konkrétně to, zda by její produkty doporučili dál. Na hodnotící stupnici mohou zaškrtnout čísla od 0 do 10 a být buď propagátorem, kritikem anebo neutrální. Následně se vypočítá hodnota NPS v bodech, které určují, jak moc jsou zákazníci z produktů nadšení. NPS může dosáhnout hodnot od –100 do +100 a čím vyšší číslo, tím více jsou zákazníci spokojeni.
Pro Weledu dopadlo měření opět na výbornou. Obhájila svůj titul jako maminkami nejdoporučovanější dětská kosmetika, a to navíc s výrazným skokem kupředu. V průzkumu bylo hodnoceno širší portfolio značek dětské kosmetiky: Bioderma, Hipp, Nivea, Babylove, Sebamed, Dove, Johnson Baby a Linteo.

Na Slovensku, kde se výzkum prováděl vůbec poprvé, byla hodnota NPS dokonce 40 bodů. Opět v porovnání se značkami: Bioderma, Hipp, Nivea, Babylove, Sebamed, Dove, Johnson Baby a Linteo.

Skvělo zprávou je také zvýšení spontánní znalosti značky za poslední dva roky v České republice o 14 % (v roce 2018 činila spontánní znalost značky 32 %, v roce 2020 46 %).

V rámci výzkumu se hodnotila také pozice značky v povědomí spotřebitelů, tedy TOP of mind. A i v tomto případě zaznamenala Weleda znatelný nárůst – v roce 2018 činila hodnota 11 %, v roce 2020 dokonce 17 %.

 

Zdroj: Výzkum pro značku Weleda; Nielsen Admosphere, a. s.; N 624; Matky s dětmi ve věku 0-3 roky, s alespoň středoškolským vzděláním, z obcí nad 20 tis. obyvatel; Český národní panel; leden 2021.

První marketingový průzkum proběhl v roce 2018 také u Nielsen Admosphere na vzorku 1222 respondentek prostřednictvím internetového sběru CAWI. Respondenti byli součástí Českého národního panelu. Na základě tohoto průzkumu se Weleda stala „maminkami nejdoporučovanější dětskou kosmetikou“.

Weleda měla nejvyšší Net Promoter Score z 11 značek – 24, 37 bodu. Na druhém místě byla Bioderma (17,01 bodu) a na třetím místě již s větším odstupem Hipp (9,33 bodu). Dále se umístily značky: Babylove, Nivea, Alverde, Saloos, Sebamed, Dove, Linteo a Johnsons Baby.

 

Zdroj: Zdroj: Výzkum pro značku Weleda; Nielsen Admosphere, a. s.; N 1222; Matky s dětmi ve věku 0-3 roky, s alespoň středoškolským vzděláním, z obcí nad 20 tis. obyvatel; Český národní panel; srpen – září 2018.

Měsíčkový dětský olej

Šetrný k dětské pokožce
200 ml
299,00Kč

Měsíčkový kojenecký krém na opruzeniny

Pečující ochrana jemné dětské pokožky v oblasti plenek.
???global.nreviews.label???
???global.nreviews???
75 ml
199,00Kč

Měsíčkový kojenecký olej

Organický kojenecký olej pro jemnou dětskou pokožku.
???global.nreviews.label???
???global.nreviews???
200 ml
299,00Kč

Měsíčková kojenecká koupel

Šetrně myje a vyživuje jemnou dětskou pokožku
???global.nreviews.label???
???global.nreviews???
200 ml
299,00Kč

Měsíčkový ochranný balzám

Spolehlivá ochrana jemné dětské pokožky zejména v nepříznivém počasí.
30 ml
199,00Kč

Měsíčkové pěsticí mléko

Zklidňující hydratační mléko pro jemnou pokožku.
200 ml
299,00Kč

Měsíčkový dětský krém

Bohatý intenzivní tělový krém pečující o jemnou dětskou pokožku.
75 ml
199,00Kč

Měsíčkový pleťový krém

Šetrně chrání a hydratuje zatěžovanou dětskou pokožku.
50 ml
199,00Kč

Měsíčkový dětský šampón

Šetrná koupel i sprcha nejen pro vaše miminko, ale také přírodu.
200 ml
299,00Kč