VRACENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

Mám právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a jakým způsobem to mohu udělat? 

Pokud nakoupíte zboží značky Weleda na našem e-shopu a jste spotřebitelem, máte právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to během zákonné 14denní lhůty. Tato lhůta Vám začíná běžet ode dne převzetí zakoupeného zboží. V některých případech však toto právo bohužel využít nemůžete (např. u naší kosmetiky nelze z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů vracet takové zboží, které je v zapečetěném (uzavřeném) obalu a tento jste porušili). Právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů u nás můžete uplatnit tak, že nám odstoupení zašlete emailem na office@weleda.cz nebo nám jej zašlete poštou na adresu naší prodejny WELEDA BEAUTY & STORE, Lidická 337/30, 150 00 Praha 5 (ideálně pro Vás společně s vraceným zbožím), případně jej můžete uplatnit přímo v této naší prodejně. Pro odstoupení od smlouvy můžete mj. využít i formulář pro odstoupení od smlouvy, který je uveřejněný na našich internetových stránkách.

Jakým způsobem nám zakoupené zboží můžete při odstoupení od smlouvy vrátit? 

Pokud to k nám nemáte daleko, můžete nám zakoupené zboží vrátit tak, že jej přinesete osobně do prodejny WELEDA BEAUTY & STORE, Lidická 337/30, 150 00 Praha 5 (otevírací hodiny jsou uvedeny na našich internetových stránkách). Nezapomeňte si sebou přinést i doklad o zaplacení či jeho kopii. Na naší prodejně zakoupené zboží zkontrolujeme, sepíšeme s Vámi odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ve 14 dnech a zajistíme i vrácení peněz.

Pokud to máte do naší prodejny daleko, můžete nám zakoupené zboží vrátit poštou na adresu naší prodejny WELEDA BEAUTY & STORE, Lidická 337/30, 150 00 Praha 5. Pokud jste odstoupení od smlouvy ve 14 dnech neprovedli samostatně, nezapomeňte k vracenému zboží přiložit i samotné odstoupení od smlouvy (doporučujeme Vám využít formulář, který máme uveřejněný na našich internetových stránkách).

Dokdy mohu zakoupené zboží vrátit?

Zboží, u kterého chcete odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů, nám musíte vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od Vámi provedeného odstoupení od smlouvy.

Jak probíhá vrácení peněz? 

Peníze Vám zašleme zpět na Váš bankovní účet, co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od Vámi provedeného odstoupení od  smlouvy. Nejsme povinni je ale zaslat dříve, než nám je doručeno vracené zboží (případně, než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Vracíme Vám s kupní cenou i Vámi uhrazené náklady na dodání zboží, ale pokud jste vybrali jiný než nejlevnější způsob dopravy zboží, jsme oprávněni Vám vrátit náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu námi nabízenému způsobu dodání zboží.

Pokud odstoupíte od smlouvy na naší prodejně a nedohodneme se s Vámi jinak, budeme Vám peníze vracet stejným způsobem, jakým jsme je od Vás přijali, přičemž za tímto účelem Vás můžeme i kontaktovat.

Objednané zboží dorazilo poškozené, co mám dělat? 

Vždy je důležité, abyste pečlivě zkontrolovali obal zboží, které Vám přepravce dodává, zejména zda tento obal není porušen či poškozen. V opačném případě jakékoliv takovéto závady oznamte ihned přepravci. Zároveň v případě poškozeného obalu nasvědčujícímu tomu, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky pro Vás, nemáte povinnost takové zboží od přepravce převzít. Pokud jej převezmete, berete na vědomí, že na pozdější reklamace týkající porušení obalu zboží nelze brát zřetel.

Jsme si vědomi toho, že výjimečně může dojít k poškození zboží při přepravě a při přebírání zásilky toto nebude nijak zřetelné (např. obal zásilky pro Vás bude neporušen). V takovém případě Vás žádáme, abyste zdokumentovali stav zboží (fotodokumentace) a co nejdříve nás kontaktovali na zákaznické lince (kontakty jsou uvedeny níže), abychom s Vámi dohodli další postup.    

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Pokud chcete reklamovat u nás zakoupené zboží značky Weleda (na našem e-shopu či v naší prodejně WELEDA BEAUTY & STORE), máte dvě možnosti.

Pokud to k nám nemáte daleko, můžete zboží reklamovat osobně na naší prodejně WELEDA BEAUTY & STORE, Lidická 337/30, 150 00 Praha 5 (otevírací hodiny jsou uvedeny na našich internetových stránkách). Nezapomeňte si sebou přinést doklad o zaplacení a také zboží, které chcete reklamovat. Na naší prodejně Vaši reklamaci posoudíme a povětšinou ji s Vámi vyřešíme přímo na počkání. Pro účely reklamací na prodejně je k dispozici i reklamační list, který společně můžeme vyplnit.

Pokud to máte do naší prodejny daleko, můžete nám reklamované zboží zaslat poštou na adresu naší prodejny WELEDA BEAUTY & STORE, Lidická 337/30, 150 00 Praha 5. Do zásilky se zbožím nezapomeňte přiložit i Vaši reklamaci, zejména specifikaci reklamovaného zboží, podrobný popis vady a preferovaný způsob vyřízení reklamace (pro tyto účely Vám doporučujeme využít reklamační list, který máme zveřejněný na našich internetových stránkách) a také doklad o zaplacení či jeho kopii.

Veškeré reklamace u nás zakoupeného zboží značky WELEDA náležitě posuzujeme a snažíme se je vyřídit, co nejdříve. Někdy to může trvat déle, ale v souladu s platnými právními předpisy jakákoliv reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s Vámi nedohodneme jinak.

Pokud máte jakéhokoliv dotazy k výše uvedenému nebo jste se nedozvěděli vše, co jste potřebovali, neváhejte nás kontaktovat na níže uvedených kontaktech:

Formulář naleznete zde.

WELEDA, spol. s r.o., zákaznický servis

Lidická 337/30 150 00 Praha 5

email: office@weleda.cz

telefon: 775 577 060