Kariérní stránka

Weleda je průkopníkem na poli přírodní kosmetiky a holistické péče. Již přes 100 let přinášíme kvalitní produkty pro děti, ženy i muže a jsme jedinou značkou přírodní kosmetiky, která je i tolik desetiletí po svém založení stále na trhu.

Již v roce 1921 přišli naši zakladatelé s myšlenkami a hodnotami, které jsou nyní aktuálnější než kdy jindy – udržitelné získávání surovin, fair trade obchod a spravedlivé odměny v celém výrobním řetězci nebo biodynamické zemědělství, které podporuje zdraví půdy.

 

Aktuálně vypsané pozice:

Asistent/-ka Key Account Managerů

pro segment certifikované přírodní kosmetiky

Tato pozice reportuje: Commercial Director CZ/SK

Místo výkonu práce: Praha (sídlo společnosti)

Náplň práce a hlavní oblasti zodpovědností:

Administrativní a datová podpora

  • Příprava a aktualizace podkladů pro jednání se zákazníky.
  • Evidence a správa zákaznických dat v CRM systému.
  • Aktualizace prodejních dokumentů.
  • Správa smluv a dohod – kontrola, aktualizace, evidence.
  • Příprava a aktualizace měsíčních reportů.
  • Spolupráce na přípravě podkladů a dokumentů.

Komunikace a koordinace

  • Každodenní komunikace s klíčovými zákazníky (e-mail, telefon).
  • Koordinace mezi zákazníkem a interními odděleními (logistika, marketing, finance).
  • Koordinace spolupráce a procesů napříč odděleními.

Reporty a analýzy

  • Tvorba pravidelných prodejních a zákaznických reportů.
  • Vyhodnocování výsledků a příprava podkladů pro strategická rozhodnutí.
  • Kontrola aktuálního portfolia produktů.

Podpora projektů a marketingových aktivit

  • Podpora realizace propagačních kampaní a zákaznických projektů.
  • Administrativní zajištění realizace a vyhodnocení společných promo aktivit s klíčovými zákazníky.

Co se Vám bude hodit?

  • Minimálně 3 roky zkušeností na obdobné pozici – zajištění administrativní podpory obchodních případů.
  • Orientace na zákazníka, prozákaznický přístup.
  • Systematičnost, preciznost a schopnost dotahovat věci do konce.
  • Aktivní přístup, příjemné vystupování v komunikaci a empatie.
  • Schopnost pracovat v týmu, ale i samostatně.
  • Pokročilá znalost práce s MS office aplikacemi (zejména excel a power point).
  • Minimálně SŠ vzdělání ukončené maturitou.
  • Znalost anglického jazyka výhodou.

Jaké výhody u nás získáte?

  • Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s tradicí přes 100 let.
  • Otevřenou firemní kulturu a práci v malém týmu doprovázenou hodnotami firmy.
  • Práci se špičkovými ekologickými výrobky.
  • Možnost dalšího osobního vzdělávání a profesního růstu (odborná školení a firemní jazykový kurz).
  • 13. mzda, až 6 týdnů dovolené, až 4 sick days, po dohodě možnost práce z domu, příspěvek na stravování, slevy na produkty Weleda, notebook a mobilní telefon i pro soukromé účely a další benefity.

Hlavní pracovní poměr s dobou určitou/neurčitou, dle dohody. Nástup dle dohody.