Kariéra

Kariéra

Asistent /-ka obchodního oddělení / Fakturant

Do obchodního týmu Weledy hledáme novou kolegyni či kolegu do obchodního oddělení na pozici: Asistent /-ka obchodního oddělení / Fakturant

Tato pozice reportuje: Vedoucímu zákaznického servisu CZ/SK

Místo výkonu práce: Praha, zejména pak sídlo společnosti

Náplň práce a oblasti zodpovědností:

  • Administrativní a organizační zajištění chodu obchodního oddělení
  • Zpracování obchodních případů (objednávky, fakturace, komunikace se skladem, obchodními partnery, řešení reklamací atd.)
  • Příprava podkladů či zpracování a vyhodnocení reportů pro obchodní oddělení
  • Každodenní kontakt s externími partnery společnosti (emailově, telefonicky i osobně)
  • Práce s interními systémy
  • Spolupráce s kolegy/obchod. partnery v ČR i zahraničí

Požadujeme:

  • Minimálně SŠ vzdělání ukončené maturitou, výhodou obchodní zaměřením (není podmínkou)
  • Pečlivý, zodpovědný a systematický přístup k plnění zadaných úkolů
  • Příjemné vystupování po telefonu a kultivovaný písemný projev
  • Schopnost pracovat v týmu, ale i samostatně
  • Aktivní a pozitivní přístup k práci, ochodu učit se novým věcem a odolnost vůči stresu
  • Znalost práce s PC a dobrou znalostí práce s MS Office (práce s daty)
  • Znalost anglického jazyka na komunikační úrovni
  • Řidičské oprávnění sk. B
  • Zkušenosti z obdobné pozice výhodou (není podmínkou)

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
  • Otevřenou firemní kulturu a práci v malém týmu doprovázenou hodnotami firmy
  • Práci se špičkovými ekologickými výrobky
  • Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
  • 5 týdnů dovolené, stravenky a další benefity

Hlavní pracovní poměr s dobou určitou/neurčitou, dle dohody. Nástup ihned nebo dle dohody.

Motivační dopis společně se strukturovaným životopisem zašlete, prosím, e-mailem na: kariera@weleda.cz

Asistent / -ka marketingu

pro segment certifikované přírodní kosmetiky

Nadřízený: Marketing manager ČR/SR 

Zodpovědnosti a náplň práce

  • Administrativní a organizační podpora marketingového oddělení
  • Organizační podpora projektů
  • Každodenní kontakt s externími partnery společnosti (e-mailově, telefonicky i osobně)
  • Kompletní zajištění a organizace firemních akcí, promo dnů, výstav a prodejních akcí
  • Zpracování propagačních a komunikačních materiálů

Požadavky

  • Vysokoškolské vzdělání
  • Pečlivý a systematický přístup k plnění zadaných úkolů
  • Organizační schopnosti a orientace na výsledek
  • Schopnost samostatné práce
  • Znalost anglického jazyka slovem i písmem (je nutností)
  • Řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič)
  • Pokročilou znalost MS office a práce na počítači
  • Znalost grafických programů výhodou
  • Zkušenosti z obdobné pozice výhodou
  • Znalost prostředí trhu přírodní kosmetiky výhodou (není povinností)
  • Aktivní zájem o přírodní kosmetiku

Nabízíme

  • Práci v mezinárodní společnosti a zajímavém oboru
  • Milý a přátelský kolektiv menšího rozměru
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Zvýhodněný nákup produktů
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky

Hlavní pracovní poměr s dobou určitou/neurčitou, dle dohody. Nástup říjen 2018 nebo dle dohody.

Motivační dopis společně se strukturovaným životopisem zašlete s předmětem: Asistent / -ka marketingu, prosím, e-mailem na: kariera@weleda.cz